Mitől mese a mese? Szerintem egy mesének van összefüggő története és van tanúsága. Képes megindítani az ember fantáziáját, segít elrugaszkodni a mindennapok valóságától. Felszabadítja a gondolatainkat és üzenetet közvetít számunkra. Mitől nem mese a mese? ??? Mitől jó…

A hat gondolkodó kalap egy Edward de Bono amerikai pszichológus által kifejlesztett kommunikációs módszer, amelynek lényege az ún. párhuzamos gondolkodás – szemben a vitatkozással.Csatlakozom azok táborához, akik szerint a módszer lehetőséget nyújt, hogy túllépjünk a…

  Szigor vagy szemléletváltoztatás? Én az utóbbira szavazok!!!   http://www.biztonsagosbongeszes.org/hu/   A honlap azért is tetszik, mivel könnyen használható. Minden fontos tudnivalót tartalmaz, elérhető az ingyenes szolgáltatás. Jó, hogy összefoglalják a…

http://www.digitalistananyag.hu/http://www.ntk.hu/digitalis_tananyagokinterktív oktatástechnika portál Rendkívül széleskörű kínálattal rendelkező cég!…

·         A tanár szerepe a konnektivista tanulásban? ·         A tanár a tanulókhoz képest nem hatalmi pozícióban helyezkedik el. Egy tagja a rendszernek. Igyekszik irányt adni a munkának, de…

Bíró Zsolti bejegyzése Mrázik Julianna tanárnő cikkérőlVárda Niki bejegyzése a pedagógiai műsorrólÉbert Orsi bejegyzése a Biztonságos böngészésrőlBabos Orsi bejegyzése a mesérőlMárhoffer Niki bejegyzése a böngészésről Miért tetszetős?Szeretem, ha van valakinek…

A hálózatalapú tanulás vagy konnektivizmus a fogalmi társadalom tanuláselmélete, melyet George Siemens és Stephen Downes nevei fémjeleznek. Három terület metszéspontján helyezkedik el: informatika, pedagógia és hálózatkutatás. A hálózatalapú tanulás tömören a…

 "Magyarország egyetlen esélye a fejlődésre, ha a világ nemzeteivel intenzív kapcsolódásokon keresztül szervezi meg jövőjét" Barabási Albert-László az Amerikai Egyesült Államokban élő világhírű hálózatkutató, a  2003-ban megjelent Behálózva- a…

süti beállítások módosítása